säg ja, men bara om du vill

 
Hej allesammans :) Min valborg var perfekt, älskar känslan av att komma till Göteborg ock glömma alla bekymmer!
 
Nu ska jag motivera mig till denna jobbarhelg. Har missat nästan all gymtid denna veckan, men jag har roat mig jävligt mycket istället ock det är det värt alla gånger. Skulle gått dit imorse tänkte jag men tiden spann iväg igårkväll, så jag vaknade typ vid åtta, så det blev inget gym idag heller. Måste pallra mig dit imorn bitti, för nu de senaste två veckorna har varit katastrofala, inte mått så bra psykiskt alla gånger. Blir så besviken på folk som försöker hitta fel på en ock bara klagar på allting som man gör, även saker som man inte gör...
Menmen, det får man väl leva med, tänker inte lägga min energi på det.
 
Nu ska jag alldeles strax fixa ordning mig, då jag börjar jobba vid 15, sedan får jag önska alla en fin helg! Min består av jobb, gym ock kalas, inget mer alls faktiskt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0