Just remember that you're not alone

 
 
Yoooo! Det här med att fokusera på sig själv är inte så lätt alla gånger. Man tappar lätt bort sig själv under dagens timmar. Men nu har jag varit på coop ock handlat massa nyttigt ock lagt upp ett kostschema för min måndag ock tisdag då jag jobbar ock inte hinner eller känner för att spendera den lilla fritid som finns kvar i köket. Så nu har jag alltså förberett mat till veckans två första dagar. Denna veckan är det dags att jag tar tag i mig själv, på riktigt! En månad av fusk har det varit, mer kan det inte bli just nu! Behöver denna veckan åt mig själv, så jag ska försöka att inte låta någonting distrahera mig! 
 

Ha en fortsatt fin kväll allesammans! Jag ska typ bara hänga tvätt, äta kvällsfika ock sedan gå ock lägga mig faktiskt! Måste försöka sova mer rutinerat, för det ska ju också vara braaaa, hahah :) ! pusssss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0