Historien upprepar sig ock slutar alltid likadant

 
 
Men tjaaaa! Denna jobbarhelgen galoperade iväg. Hann nästan inte ens blinka. Började min söndag, sista jobbardagen för denna helgen med att vakna 10 minuter innan jag skulle gå. Baaaam, där startade kaoset. Sedan gick det skapligt bra på jobbet, men väl hemma vid 15 för att ställa ordning för kalas... Jag sprang runt i 95 minuter ock letade efter glassen som jag köpt när jag slutat. 5 vändor mot coop krävdes för att jag skulle hitta den...Men när jag fann den, så flöt allting på igen, ock jag kunde ha mitt kalas här hemma för mig själv :) Utmanade ödet ock lagade en maträtt som jag inte kunde provsmaka. Så det fick bara bära eller brista, ock jävlar vad det bar! Blev potatisgrattäng med egen smaksättning, kyckling med flödeost med vitlökssmak ock prosuitto (?) ock sallad. Sedan bjöd jag på marrängsvisch till efterrätt. Mätta magar skulle jag kalla det, ändå sitter jag ock slickar ur det sista ur skålen från marrängsvischen runt tolvslaget...
 
 
Sedan sa jag att jag inte skulle äta godis denna veckan... Det har redan gått åt skogen, då pappa kom med en stor pollypåse igår, bigpack heter den... :) Men nu är det bara smallpack kvar....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0