Fridaaaaaaay :D

 
 
När jag vaknade för en liten stund sedan, så tänkte jag: okeey, denna morgon ska jag uppdatera lite om min vecka, ock då kom den där meningen upp att man bekänner färg eller något i den stilen, det hade ju varit roligt om man kunde få med den i texten, men nu när jag knappar på tangenterna en efter en så inser jag att den meningen kan jag faktiskt inte, kan inte hitta det rätta ordet som ska komma innan färg.. Ah jag som tänkte skriva något ock få in en liten klyftig mening, men jag kan nog bara en sådan ock det är; dra näven ur brödrosten, men den kan jag ju inte dra med varje gång... Det skulle ju vara något smart som faktiskt är sant, inte för att jag någon gång sitter med näven i brödrosten.... Oj vad detta blev konstigt, behöver vidga mina vyer till lite mer smarta sentences. Nästan så jag fick till det där på slutet men ändå inte....
 
En bra förbättring denna veckan! I söndags fick jag "färga verkligheten", ock insåg hur lite jag faktiskt sover om nätterna. Så denna veckan har jag försökt skapa mig en balans. Det har gått bra, har sov runt sex timmar varje natt, någon natt kanske till o med sju (y) Sedan har jag, vad jag kan minnas inte ätit något godis, men istället har jag kört på dadlar, vilket ioförsig nästan är som godis, men jag hoppas att det är lite bättre ändååå.
 
Men nu är det fredag ock helg, det blir nog endel godis idaaaaaag! Dessutom är det min lediga helg, ock bara det är ju en klass för sig. Känslan är underbar, ni som jobbar helger som en annan vet vad jag talar om :) Ska dra till gymmet alldeles strax, tänkte bara börja denna fredag med lite musik till er :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0