boooooost

 
 
 
 
 
Godmorgon :) Igår var jag ute o solade i ett par timmar, sedan gick jag o handlade lite kex bland annat, ock tur var väl det, för jag hann knappt hem förräns ett fint sällskap stod utanför dörren, surprise #1 :) Väldigt trevligt :) Dessutom hade de med sig en lite grej till mej som jag kommer ha stor användning för nu i sommar. Keep calm and drink up (y) Har redan fyllt den med citronvatten, ock ställt den i kylen. Ska ut en sväng nu, (yepp 07.02) så det blir perfekt när jag kommer hem sen :) Hur som, när Therese o Virre åkt hem runt åtta, så startade jag musiken, städade av tv-rum, matsal ock hall, sedan ställde jag mig ock diskade lite. Så nu ska jag fortsätta med kök o sovrum idag :) Sedan är det klart! Fick lite panik igår när jag såg hur svårt det faktiskt var att ta sig fram genom kaoset.... Fattar inte varför jag ska slänga av mig kläderna det första jag gör när jag kommer innanför dörren :O det resulterar ju i att man knappt kan komma in i lägenheten, för det ligger en massa kläder, vattenflaskor ock shakers där.. Inte så välkomnande! Ska försöka bättra mig på den fronten :)
 
Det är lättare att hålla ordning när man städat av faktiskt, så det blir en match att försöka hålla det rent i en vecka nu då. Det ska ju vara partaj här nästa lördag, så då kan det ju vara nice om det är lite ordning. Visst att jag ska dammsuga av o så dagen innan, men just det här att jag bara släpper grejjer på fel plats, istället för att lägga det på rätt plats med en gång..... Det hänger kvar från barndomen, har alltid varit stökig av mig, tyvärrrrrrrr....! hahah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0