power

 
 
Idag är en sådan där tråkig dag, när man inte vet om det ska regna eller snöa ock så pratas det om att solen ska skina ikväll... Jag vettifan alltså.
 
Idag gick det bra på gymmet. Var dock en person som sa till mig när jag gjorde en övning " öhm kan du flytta på dig lite". Alltså vaaa?! Det här med att man kör repetitioner så man kan vila några sekunder mellan set:en ock samla ny energi .. Det är tydligen ganska utmanade, då någon kan komma att vilja ha samma maskin ock säga att man ska flytta på sig... Alltså, vart får man det självförtroendet för att ens kunna uttrycka något sådant :O
 
Annars har jag precis sett reprisen av gårdagens avsnitt av top model ock förbereder mig nu för att dra ock jobba ikväll :) Hadeeeeee fint :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0