on my way

 
 
 
 
 
Godmorgon :) Vaknade extremt tidigt idag, sådär en strax innan 05.00, trots att jag gick o la mig väldigt sent igår, ock det kan jag ju bara vara glad för. Har väldigt mycket att göra idag. Det är fullkomligt kaos min lägenhet just nu. Vet kanppt om jag någonsin haft såhär rörigt...Dessutom kom jag hem med massa påsar igår också...
 
Var i skövde tillsammans med mamma ock Fredrik. Är sjukt glad, för jag hittade en ny skänk till hallen, så jag slog till direkt på den. Så det höll jag på med igårkväll. Men hann dock inte klart, för det trasslade lite med själva monteringen. Så jag ska se om jag kan få ihop den klart idag, så nu har jag två skänkar i min inte så speciellt stora hall. Sedan hittade jag en ny köksklocka, lite kläder, smink, lite dekoration, ock massa basvaror till hemmet. Bara behövliga saker såklart ;)
 
Annars är det bra med mig, min mobil är inte o lita på bara, ock det stör mig. Den fungerar till o från, så den måste in på lagning så fort som möjligt. Måste bara införskaffa mig en väckarklocka först...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0