Fantastisk vecka på ingång

 
 
 
 
Hey. Tänkte ta en sovmorgon idag men jag vaknade vid fem ändåå. Det känns såklart jätteskönt nu, men jag tror att jag kommer vara fett trött idag, ock det kanske inte är världsbra, med tanke på att jag låg på latsidan igår ock tände grillen när jag kom hem istället för att städa. Men jag kände för att ta vara på dagens sista solsken på bästa sätt. Så idag har jag en väldans massa framför mig. (y)
 
En timma på crosstrainer kan jag bocka av. :) Nu ska jag äta frukost ock därefter slänga på lite prylar på släpkärran som jag ska ta med till tippen. Att skryta med att jag är ledig känns bara elakt.. ;) haha men jag har storstäd på schemat idag.
 
Sedan är denna helgen extremt efterlängtad då jag äntligen får träffa martina. Jag minns knappt senast jag såg henne, så det ska bli galet kul. Det blir förhäng här ock sedan utgång i skövde. Det är nu vi bygger på våra starka minnen ock gör dem ännu bättre. Jag ock Martina har alltid varit jävligt lika när vi festar. Vi höjjer musiken stup i ett, men tycker alltid att det är för lågt om inte lägre. Vi är sådanan dära riktiga gangsters ni vet ;) HAHAH
 
Min världsbästa vän !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0