En skön låt för stunden

 
 
Hej där alla :) Skönt nu med helg för er som är lediga. Jag själv går in på min jobbarhelg idag :) Men det känns okey. Började denna morgon på gymmet för en liten stund på crosstrainern. Sedan gick jag hem, ock såg fram emot att äta något riktigt smarrigt denna fredag, men när jag väl satte mig vid bordet, så försvann matlusten ock det lilla jag fick i mig kom upp ganska snart igen... Usch! Så jag hade inga andra utvägar än att ringa ock sjukanmäla mig :( Det gör mig sjukt besviken, jag vill ju jobba, så dessa tårar kommer jämt vid sådana här stunder, aaaah. Nu har jag vilat lite. Men jag mår inte bra alltså! Ska lägga mig i soffan ock tycka synd om mig själv. Det blir en instängd fredag i soffläge, hur kul? Förhoppningsvis så sover jag bort hela dagen, för jag pallar inte att må dåligt nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0