du är allt jag ber om

 
 
 
Stel i vanlig ordning.. Dags att dra iväg till jobbet alldeles strax :) Hade så mycket jag skulle göra idag, men jag började med att försova mig, så dagen har därefter bara sprungit iväg. Vet inte ens vad jag har gjort mer än att ha ätit massa... Usch för denna måndag, även om jag gillar dig lite :) Jag tog mig faktiskt till gymmet för ett slapppass. :) Sedan tog jag en lång dusch ock låg sedan i min säng o solade lite genom fönstret. Fick dock panik efter 20 då fönstret blåste igen hela jääääävla tiden. Men det var skönt så länge det varade :) Nu ska jag äta en sista banan ock därefter typ sjunga lite ock sedan cykla iväg :) Trevlig måndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0