Vardagen är ur balans, negativ tjej!

 
 
Så här är det, jag har fruktansvärt ont i foten fortfarande. Idag har jag råkat böjt foten åt fel håll när jag klev ur bilen, snubblat över en vattenslang ock sparkat i tröskeln... Det innebär att jag har gråtit näst intill halva dagen av bara smärta. När det väl händer, så sticker det en bra stund efter, ock den smärtan är oundviklig. Imorn är det jag som ringer till vårdcentralen, det är en sak som är säker. Fyfan det förstör hela min vardag, det är nästan så att man glömmer av innebörden av rutiner. Jag kan inte göra alla de saker som jag vill ock borde...
 
Igår var jag i bäcken i mariestad ock spelade minigolf med mina syskon, ock då skulle jag hämta en boll som åkte utanför området. det innebar att jag var tvungen att krypa under ett staket, men väl under så tog det stopp, jag kunde inte fortsätta, utan jag näst intill blev fast under staketet som en igelkott, ock fick avbryta min krypning ock även det pga smärta... Jag orkar inte alltså!
 
Idag hade jag så mycket på schemat, men efter de 3 tabbarna som jag nyss skrev om, så kunde jag inte.. Men jag städade ur ock tvättade bilen varjefall. Sedan gick jag in i min kaotiska lägenhet ock blundade mig igenom all skit in till soffan där jag blev liggandes med foten högt med några påsar polly.. Yepp, min dag kunde varit bättre!
 
Nu har jag precis ätit pannkakor, ock planerar att krypa ner till en film innan det är dags att sova..
 
 
Nu minns jag inte när jag var på gymmet senast ock som en sista touch så funkar inte mitt spotify heller..... Tack o hej! Nu ska jag vända mina tankar till en positiv bana!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0