Stay positive

 
 
Jobbarhelgen har dragit igång!
 
Min fot har svullnat upp ock fått inflammation, tummen ner ! Mina favoritbrillor är borta, tummen ner ! Min lägenhet står i kaos, tummen ner ! Jag borde sovit för flera timmar sedan, tummen ner ! Jag har inte tränat på över en vecka pga skadan, tummen ner ! Men alla de saker som ger mig flera tummar upp är så många fler, så jag tänker bannemig se över denna vägbulan... Bara att jag imorn jobbar 6.30-15 istället för 15-22.15, vilket innebär att jag kanske drar mot mariestad ock umgås med min syster med flera på kvällskvisten,(hoppas på det) gör att all negativitet nästan rent ut sagt sopas av banan. Yepp så är det! Nu ska jag upp om 5 timmar så jag tänker krypa i kojs. Kom ihåg, stay positive!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0