Hahaha, Hej!

 
 
Jag har mått skit i veckan, vettifan om det börjar dra ihop sig för att bli sjuk, men jag knyter mina nävar ock hoppas på något bättre!
 
 
 
En bild från midsommarafton, men några bilder från midsommardagen har jag tyvärr inte :(
 
Hur som, så var min midsommar så sjukt jävla braa båda dagarna!! Words can't tell. Men midsommar är nog anledningen till varför min hals är lite invecklad, då vi skrek ock sjöng i typ fyra, fem timmar i lördags natt. Fysatan, men det var kul. Vi dansade ock sjöng mellan typ 23-04 sedan när en skara skulle trampa mot töreboda, så joinade vi de killarna. Så jag anlände hem på söndag morgon runt fem snåret med martina vid min sida. Vi hade tänkt att vara vakna, då det ändå var morgon men jag startade en film ock om jag startar en film, jaa då är det bannemig inte många sekunder jag ser utav den, innan jag slocknar. Så jag var ju inte så speciellt sällskaplig mot martina på söndagsmorgonen... Sorry for bad behavior. Blame the alcohol... ;)
 
Okeey, nu var det ny vecka ock den har varit helt okej. Träffade michelle ock sandra i tisdags vilket är det enda positiva soooo faaaar. Men jag kan inte säga att jag springer på spåret direkt. Har sovit överdrivet mycket, ock är fortfarande trött. Så kanske kommer bli sjuk, men tänker inte bli det nu, eftersom att det vankas förfest inför törebodafestivalen på lördag. Så brudarna kommer hit på lite förkrök med grillning innan vi drar till den ordinarie förfesten (y) yeeeeey!
 
Annars så har jag precis sett "Förr eller senare exploderar jag". fan vad jag grät. Den var sorglig, men bra ändåå! Ock nu har jag inte så mycket mer på hjärtat, tänkte bara langa lite musik i nästa inlägg :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0