20:30 en vanlig måndagskväll

 
 
Hej o håå. Hoppas ni fick en fin helg, det fick jag. Jag o Lovisa styrde ihop till en förfest här hemma hos mig i lördags, sedan drog hela gänget till olstorp för säsongens premiär. Jag hade riktigt kuuuul. Sedan väl hemma på natten så var det inte mycket mer än att välta i säng, då jag skulle upp 2 timmar senare, för att öppna på coop. Alltså king som ens orkade upp liksom. Sedan när jag slutade vid tre, så stod mitt crew med ett innehåll av Marie, Therese, Sara ock Markus ock väntade på mig. Så när jag traskade ut stolt från coop så möttes vi upp, gick ock köpte pizza ock tog sedan det med oss till bryggorna där vi satt ock flötade i kvällssolen ock återkopplade kvällen innan på bästa möjliga. Fy baskat, denna jobbarhelgen var bättre än vanligt. Men igår när vi sa tack o hej, så orkade jag inte ta tag i all disk o burkar o glas o tjofaderittan när jag kom hem, så det är precis vad jag har gjort nu, städat bort lördagens förfest :)
 
Nu skickar jag massa snapchats till sara, ock erkänner att idag, är det jag som käkar glass i stora lass, medans hon är ute ock springer benen av sig. Min syster vet hur mycket glass jag faktiskt klarar av att äta i sträck. Så lasset är i största bemärkelse... Tack o hej, leverpastej :) Btw, Nu kommer det mestadels bara bli lite text framöver. Min kanin ville provsmaka min sladd till min dator, ock så var hon smart nog o valde den dyra delen, så jag är utan min data nu för ett tag framöver, can't tell how long.. Men tack o lov att Therese har en sådan rar pojkvän som tog med en extra data som han lämnade kvar här i lördags, så jag får låna den sålänge :) Jag ock datan måste ha varann lika mycket som jag måste ha mat. Beroende tjej här..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0