Tar igen förlorad bloggstund

 
 
Då har det gått en dryg vecka sen sist. Men förra veckan var fullsmockad med jobb ock massa annat skoj vid sidan av :) I måndags så blev det bilbingo, ock det är väl ingen överraskning att jag kom hem lika fattig som innan. Men Marie däremot vann 800 spänn. Tack o lov, då vet vi att vinsterna finns, så vi får pallra oss dit nästa år igen.
 
 
 
 
 
I tisdags åkte jag, Therese, Jorunn ock Sara till Gränna för mina cravings efter polkastänger var extrema. Dessutom tog vi färjan ut till Visingsö. Där åkte vi häst ock vagn, lyssnade på berättelser om ön, tittade på en borg ock vice versa ock hade det mysigt :) En riktigt fin tisdag utöver det vanliga.
 
 
 
 
 
Onsdag, torsdag ock fredag stod enbart jobb på schemat ock efter fredagens pass, gick jag på semester, ock drog in mot skövde för "ett häng" på glädje.
 
 
 
 
I lördags pallrade jag mig upp tidigt ock åkte ock hämtade Sara ock Olivia för att tillbringa min dag med dem. Vi spelade fotbollsgolf, ock drog sedan till äventyrsgolfen i Töreboda för tre kulor glass i en bägare var. Sedan tog vi avsked ock jag åkte hem ock tvättade min bil. Därefter kom Therese hit ock vi grillade i trädgården, ock åt massa glass ock godis till efterrätt. Världsbra lördag!
 
 
 
 
I går spenderade jag hela söndagen i solen, snabbmat ock polkagrisar blev söndagens mat.
 
 
 
 
 
Idag, måndag är min första officiella semesterdag. Vaknade vid kvart över tre, pallrade mig upp ock har ända tills nu, 05:57 gjort mina naglar. Idag blev de riktigt fina! Kanske kan visa en bild senare om så hinns med. Ska förbereda frukost ock sedan städa mitt sovrum. Sedan hoppas jag att jag får några soltimmar innan jag fixar ordning mig för måndagsparty. Ikväll kör vi premiär på sommarklubben i skövde. Medina kommer dit ock även jag. Men först blir det grillning ock drinkar hemma hos Marie. Detta blir en fin måndag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0