06:00

 
 
3 fina veckor på rad, yeahman! Midsommar blev perfekt, helgen efter det var det förfest i Töreboda inför nästa års festival, skjut mig vilken lyckad kväll ock denna helgen som var, så hängde vi i Tibro, där det grillades, spelade stafettkubb ock brännboll innan vi gick in ock dansade en massa. Älskar det stället, som dessutom ligger precis vid vattnet, örlen. Så myyyysigt! Awesome saturdaaaaay! Sedan har även veckorna levererat allt från grillning på ekudden, bilbingo, ock tacoshäng i fägre med mina fina syskon :) :)
 
 
MIDSOMMAR
FÖRFEST
 
 
 
ÖRLEN
 
 
 
 
 
 
EKUDDEN
 
 
 
 
 
BILBINGO
 
 
 
 
FÄGREHÄNG MED SYSKONSKARAN
 
 
 
Ock nu ska jag förbereda mig för några timmars jobb, sedan i kväll så sticker jag, marie, madde, jorunn, mathilda, therese, sara ock evelina till skövde för pinchos-häng :) Snacka om att livet leker :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0