Tjaaaaaa

 
 
Väldigt sugen på denna helgen nu faktiskt! Får träffa väldigt många fina vänner denna helgen, 15 stycken för att vara exakt, ock det ser jag sjukt fram emot! Har knappt landat i denna nya veckan, men jag sänder en spark i röven ock hoppas att veckan rullar vidare. Kan vara att musiken får mig att längta ännu mera, men den stänger jag inte av i första taget. Att jag jobbar denna helgen fast det planeras fett med party... En till punkt .
 
Men nog om längtan... Har precis varit nere ock tänt i pannan, sjukt kallt här inne idag, men det är rysligt kallt ute också, så där finner vi balansen. Jag är lite rädd för att tända i pannor eftersom det ofta blev så mycket bekymmer med våran panna i fägre, så vill helst av allt inte vara där nere, men när jag sitter här ock erkänner mina skräckupplevelser inser jag att om två veckor åker mina grannar till Thailand ock då är det jag ock pannan, no bullshit!
 
Tänkte leverera lite låtar här snart som får mitt humör på topp, kanske kan vara skönt för er också att få känna det rytm jag känner inför helgen, men vet inte om jag hinner det idag, då jag stänger ikväll ock öppnar imorn bitti, så det blir nog garanterat imorn kväll när jag landat i min skööna böna till soffa :)
 
 
matching point
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0