Arlanda

 
 
 
Hej allesammans ! :)
 
Jag hade en riktigt kul lördag. Firade Therese ock Sara som fyllt 24:a. Allihopa var på plats, så kvällen var ju guld redan innan. Förfesten var sjukt kul :) Sedan drog vi mot O'learys för bowling, där det festades på väldigt bra. Massa shottar la i växeln även denna gång, bowling is the shit känner jag :) Sedan slutade det lite snett ock abrupt, men så är det. Nu ser jag fram emot nästa partaj med alla :) Så himla kul vi har, tycker jag varjefall ;) Bara glada miner för det!
 
Nu laddar jag upp för denna veckan. Eftersom jag jobbade igår, ock med andra ord, öppnade coop, så blev det ju inte så vidarevärst mycket sömn för min del, efter lördagens partaj, så jag har tagit denna måndagen till att dega av mig i soffan, druckit coca-cola ock ätit chokladbollssmet, that's it. På onsdag har jag tid på banken, vilket jag ser fram emot, ska ställa lite grejjer till rätta, sedan ska jag även se över lite rekommendationer om ett billån som jag ser fram emot att ta, så kanske jag har en bil i sommar om inte världen går under :) Sedan ska jag även hämta ut min skänk på MIO som har kommit, finalllllllly :)
 
 
Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0