say something

 
 
Trodde jag skulle fixa det, men bomben släpptes.. Har varken packat eller städat idag... När jag hade varit ock köpt ägg, så hann jag bara hem ock hänga tvätten, sedan blev jag alldeles nere.. Orkade knappt stå upp, så allt som stod på schemat fick skjutas upp till morgondagen. Istället blev det piller ock en lång vilostund i soffan. Har så ont i ryggen ock lungorna, så det är jobbigt, men jag ska försöka bita ihop... Unnade mig själv en stort glasspaket idag med förhoppning om att det skulle bota halsen.. Får se hur jag mår imorn... Men då måste jag upp tidigt ock packa, sedan blir det jobb på kvällen... Nu ska jag försöka övertala min kropp ock denna envisa kvällshosta att det är dags att sova....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0