These are the nights that never die

 
 
 
 
 
O-wow! Min helg har varit helt "dra mig baklänges bra". 50-års festen för pappa i lördags, kunde inte, om jag ska yttra mig, blivit bättre. Jag tyckte vi var oerhört duktiga på att få upp folk ock dansa, allas humör var på topp så det var ingen work your ass off-deal direkt. Haha, kan man skriva så ens?! Träffade väldigt mycket nytt, mysigt folk, ock hade min starka syskonskara på plats, inklusive pic. (partners in crime) Har ju även bevisat att jag är så förbannad smart, även om mina ordfraser inte alltid består... Var hemma vid halv fyra, med alla fingrar kvar, trots magplasket jag gjorde mitt på dansgolvet under kvällen. Yeeeeeey. Söndagen bestod av sömn ock lite mera sömn innan jag åkte till skövde ock blev bjuden på bio, "Interstellar". Väldigt bra film, ock jaa, den gav mig tillåtelse att skrika "AAAAH" högt en gång under en av scenerna. Funderar fortfarande på om min granne i biosalongen fick sig en snabbsup av min coca-cola, under det partiet. Det kan så vara.... Lämnade skövde imorse, ock denna dagen har varit mys-on för mig. Ska nog diska lite nu... Någon nytta kan jag faktiskt behöva göra.
 
 
Ett sånt där överraskande buggproffs ock ett o-överraskade buggproffs på en o samma bild.
Vilket tillfälle! Bästa bror :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0