som en blixt från klar himmel

 
 
 
 
 
 
Såhär är det, jobbade till 22.15 igårkväll ock hade som sikte på en skön natts sömn när jag kom hem innan jag skulle dra o jobba vid åtta imorse. Timmarna i mörkret stormade förbi. Morgonen gryr, ock sömnen var som bortkastad. Kunde inte somna, gjorde några dimps men klockan hade enbart gett mig fem minuters ovetande. Så imorse kände jag så mycket vilja men så lite energi. Folket på coop gör mig glad, ock alla bekymmer försvinner. Men på varje rast som jag hade idag, så kom den där ångesten om att jag skulle behöva ställa in min dejt, för allas bästa. Jag var inte alls på den toppen som jag ville. När jag kom hem, ock insåg att jag skulle vara ensam hela kvällen blev jag inte alls glad. Så jag bakade rocky road ock la mig i soffan. Här ligger jag än... Det var längesedan som jag spenderade en ledig kväll på helgen helt själv. Visste typ inte vad jag skulle ta mig till. Så jag åt, ock åt ock åt. Äter imellanåt än, med en variation på julmust. Hade inte velat vara själv, men jag hade varit tråkigare än vanligt, ock den nivån behöver jag ju inte visa min omkrets som läget är nu. Usch vad negativ jag låter just nu. Ger mig ett buh, ock inväntar resultatet av idol-finalen. Sedan blir det sängdags för min del, smask.
 
 
LISA AJAX, you did it ! :D TACK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0