Yoo!

 
 
 
 
Den här veckan har väl inte varit storslagen direkt.. Vädret har inte gett mig tillåtelse att vara ute direkt. Men kanske var det precis den käftsmällen jag behövde. Som madde skrev; kavla upp ärmarna ock köra. Det är, överraskande nog precis det jag har gjort denna veckan. Har städat lite till o från varje dag. Så nu är det praktiskt taget ordning här hemma.
 
Då har fredagen anlänt, ock jag går snart in på sista semesterveckan. Just nu så är jag ändå ganska levande. Denna helgen ska spenderas på en öde ö. Fem tjejer ska ge sig ut i vildmarken för att uppleva överlevnad på riktigt, helt själva. Vi har ett förberett bagage i bakfickan, så nu kan vi bara ha, låt mig säga det, jävligt kul!
 
Min fredag blir helt enkelt full med packning, logisk tänkande ock handling av mat ock vice versa. Försöker göra dagen enkel med en kladdlista, Så kanske man kan förtära lite rosé när skymningen faller på, om jag så är klar med förberedelserna vill säga.
 
Igår var jag i stan med två fina tjejer. Vi gjorde en minigolfrunda ock sedan slog vi oss ner i hamnen för lite matmys. Då fick vi även chansen att planera lite inför helgen, vilket var behövligt. Jag har ju alltid något att lära mig när vi kommer till en del där packning ingår.
 
 
 
 
 
Nu öppnar snart bolaget, så det blir lite frukost på sängen idag, sedan är väl dagen så gått som igång (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0