I'm the one who's changin'

 
 
För tillfället så vet jag typ inte var jag är. Visst att jag brukar benen för att bli några centimeter längre, men jag tvivlar för tillfället på mycket, väldigt mycket. Så för att inte säga fel, så blir det glesare inlägg lite framöver, jag måste hitta mig själv! Återvänder även till jobbet efter 4 fullspäckade veckors semester, vissa dagar svajjandes, andra asbraa!
 
Göteborg var fint, som alltid. Ock Daniel Adams-ray. Vilken människa, även liveee!
 
Igår spenderade jag dagen i skövde med Marie, sedan åkte jag in till stan ock hängde med min fina syster hela kvällen. Vi tog igen några år som bara rusat förbi, gjorde det man alltid gjorde innan man började fylla kroppen med alkohol varje helg. Vi åkte till coop ock köpte asmycket godis, dricka ock snacks. Sedan styrde vi hem till Therese ock Viktor ock kollade på film ock bara moffade hela kvällen.
 
Idag var det tänkt utgång, men det granskades ock slängdes i soptunnan. Får ta igen det en annan gång.

Utöver, så är mina naglar fixade, filmsällskapet har anlänt, popcornen är puffade ock nu börjar filmen :) Trevlig lördagskväll alla :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0