Det kunde varit du

 
 
Godmorgon :) Igår la jag i röd färg i håret, ock nu sitter jag här med svart i. Visserligen, så är jag inte ute efter att kladda över något, utan det röda är kvar ock det ljusbruna är kvar. Efter mina timmar igår, så tyckte jag att det blev en förjävla skön hårfärg som jag gjort, 2 ombré har jag, en i röd nyans ock en i brun, men kände att färgskillnaden i den röda var starkare än den bruna, så därför kör jag i svartbrun nu för en starkare ton. Kan kännas helgalet, men det passar mig :) La ut en bild igår på min instagram, som ni ser nedan. Men imorn ska jag fixa mig innan jag åker till Göteborg, så då kan ni få en bild på hela resultatet :)
 
Dags att skölja :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0