Plötsligt händer det

 
 
Köpte en triss idag ock skrapade fram tre lika belopp på 60:-. Nu vet ni det.
 
Den gångna veckan var katastofal i hälsoväg för min del, så denna veckan ska jag försöka äta bättre än marabou ock kex. Annars så har dagen gått enligt min plan med att röjja mitt förråd. Det är inte färdigt, men jag kan klart säga att jag har betat av hälften. Så det blev en tur till tippen idag igen med en tv-bänk ock lite annat småtjoffs.
Imorgon blir det jobb mellan 8-18.15, sedan ska jag till återvinningsstationen. Har en stor sopsäck med kläder som jag tänker skänka till myrorna. De har legat i rummet i ett år, så kan lika gärna slänga det för livet.
 
Nu ska jag äta kvällsfika för annars somnar jag inte så hungrig som jag är.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0