Hitbrazil

 
 
Det här med sommartid alltså. Vilken energisnattare alltså. Men nu är jag nog snart på banan igen.
 
I måndags var det crosstrains-dag, men mina vader krampade ock jag var på minus när det kom till energi. Så jag fuskade helt ock låg i sängen hela dagen.Pang! Fick ju givetvis betala för det idag när jag traskade till gymmet. Fick köra min timma på crosstrainern, sedan är onsdag arm-dagen, så det fick jag göra idag med. Känns väldigt bra nu. Kände mig lite bitter igår när jag gick hem från jobbet, med tanke på att jag missade måndagens träning. Men nu är jag back on track igen.
 
Har precis knappt hem ett par extra träningsbyxor från gymfitnessbutiken. Men såg att leveranstiden var lång, så de skulle nog inte leveras förrän i slutet av april. Så då känner jag bara, vilken tur att jag gjorde det nu. Tyckte de var riktigt schysta alltså. Förhoppningsvis irl också ;) Älskar den rosa touchen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0