Dålig natt, men bra morgon

 
 
Har sovit så pissdåligt inatt, så nu känner jag att kroppen inte är med på banan. Började denna dagen på gymmet för ett abs-pass. Gick skit! Dålig sömn ger mig ingen energi, så jag låg på latsidan. Men nu har jag landat efter en stor lyxfrukost som innehöll allting i stort sett.
 
Har precis startat en tvättmaskin, ock alldeles strax ska jag ock mamma gå ock kika läget i den nya fruktbutiken här i Töret. Hoppas på riktigt fräscha ock färska frukter ock grönsaker. Har mina förhoppningar, men ska försöka lägga dem åt sidan tills efter jag har utforskat denna butik, ock se om det lever upp till mina önskemål.
 
 
Eftersom jag hade planerat en sömn på 7 timmar inatt men enbart "fick" 3 så hängde jag på nätet ock fick syn på 3 produkter från fitnessguru som verkade intressanta, så jag kappade hem dem under nattens vakna timmar. Ser verkligen fram emot att testa dessa produkter för att se smakskillnaden på gymgrossisten ock fitnessgurus produkter. Vem lever upp till bästa smak mån tro?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0