Denna veckas beställning...

 
 

Ni som hängt med riktigt länge kanske känner igen att jag för några år sedan pratade om slingor i glitter som man sätter i håret, ock jag har letat sedan dessa på salonger överallt, men det fanns inte i mina trakter. Men idag kunde jag knappa hem det från nätet, så det ska bli spännande att se hur resultatet blir. Hade hoppats kunna hitta clip-on, men det fanns inte, så på något sätt ska man knyta fast det i håret ..? Jag kommer inte köra på det högst upp, utan jag kommer sätta mina under, så att det skimmrar när man rör på håret, svårt o förklara, men om det blir som jag tänkt så kommer jag bli galet nöjd !!! Efter alla dessa år, ÄNTLIGEN! Partytricket..
 
Sedan blev det glitterstenar som man har till naglarna ock dessutom ett mobilarmband för promenader... Har ju inte hittat till dessa promenader än, men jag planerar faktiskt att nästa år börja på gymmet igen.. Det är min plan varjefall...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0