when you said it was over

 
 
Idag har jag varit i skövde med mamma. Inhandlade gardiner, kuddfodral, smink, tvålpump ock rökelser. Så nu får jag städa i veckan, då det vaknas förfest här på lördag ock sedan utgång i skövde, som ska bli riktigt kul. Löningshelg, halloween ock massa positiv energi, ock har man dessutom jobbat denna helgen, så längtar man redan nu att få ha lite kul :)
 
Så nu har jag städat en av fyra baggar. Tänkte ta ett rum varjedag eller nåt !? Har inte så värst mycket att göra, mest småplock ock kläder som ligger lite här o där. Men eftersom gardinerna ock kuddfodralen var tänkt till tv-rummet så fick jag rycket ock städade det rummet ikväll. Resultatet blev en nöjd Maliin, så där tänkte jag rätt :) Hann även bort till apoteket ock köpte vattentäta större plåster, kirurgtejp ock gasbinda till mitt knivsår, så jag kan arbeta imorn.... Får se hur det går, kommer ju inte kunna plocka in fisken ock städa ock diska där varjefall, vill undvika att få in bakterier i såret. Men jag måste jobba, så ska se om jag kan försöka få lite extra kassatid imorn:)
 
Nu ska jag slå på drömkåken. Jag kanske lär mig något inför mitt framtida drömhus ;)
 
 
 
Vill ni få samma städarryck som jag fick idag, slå på dessa låtar :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0