Legendary lovers

 
 
Äntligen torsdag, ock den dag som man varannan vecka är allra gladast då man gör sista kvällen innan ledig helg :) Idag började jag halv två istället för fem, ock har nu precis kommit hem, ock jag kan skrika ut för mig själv - LEDIG HELG utan att någon jävel bryr sig :D Så nu hoppas jag att denna helgen kan falla på plats :) Är fett sugen att dra ut på lördag, men eftersom jag är ensam ledig, så får vi väl se hur det går..... Men skam den som ger sig, eller !?
 
Imorn är dagen fullspäckad! Ska upp tidigt o gå o duscha, sedan ska jag bort till Felicia o sätta i guldiga slingor i håret :) Därefter ska jag städa, gå bort till återvinningen .... ( Alltid lika tråkigt! ) , baka ska jag också hinna ock sedan kommer mina fina syskon så vi kan fira mamma :) Det ryktas om att det ska drickas vin bland annat. Jag menar, hur trevligt :) !? Nu ska jag slå på en rulle ock därefter krypa i säng så jag kommer upp vid sex imorn bitti :)
 
 
Vad jag saknar att vara brun ..! Förövrigt så är jag medveten om att bilden är lite "B"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0