Feeling good

 
 
Hej på er alla :) Jag så fina känslor i kroppen, ock jag har nog aldrig mått såhär bra en novembermånad förut i hela mitt liv. Tack vädergudarna för att ni sätter solen på himlen dagarna in ock ut! Jag mår bra av det!
 
Denna helgen som kommer nu har jag haft en längtan efter så himla länge!
 
Idag ska det julpyntas lite granna, har inte så mycket julpynt kvar, då jag slängde en massa när jag flyttade hit i vintras, men det som jag har ska jag ta fram idag :) Köpte mig en julstjärna igår som jag letat efter görlänge, ock igår hittade jag den, sista exet också, så turen var för en gångs skull med. Den är baota ock alldeles perfekt för mig ! :) Turen till staden gav mig även ett glöggset, en adventsljusstake ock en fin enkel röd löpare till köksbordet. Hela lägenheten ska städas idag, så bara att sätta igång, men först....
 
 
 
... I vanliga fall så är detta min jobbarhelg, så då får jag vara ledig onsdag ock torsdag för att orka jobba helgen sedan. Men imorgon ska vi ha after work för allra första gången, ock det ska bli så himla trevligt. Så jag satte helt enkelt in en semesterdag imorgon. Alltså ledig tre dagar i rad, men jag nöjde mig inte med det... För på lördag så kommer hela girl'a-skaran hem, ock vi ska umgås hela dagen ock julbaka ock ha en riktigt mysig dag, så jag satte in en semesterdag även på lördag! Att alla tjejer kommer hem, en sådan chans missar jag bara inte !!! Ååh vad det ska bli fint att träffa ALLA igen! Minns bland annat inte när jag träffade Lovisa senast alltså :< Men nu så :D Ledig tills söndag, ganska perfekt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0