Dem säger till mig att det inte finns några vinnare i krig

 

Tvischlan, ett så kallat ord som jag uttryckte mig till en kund.. Skulle säga tjena innan jag hann ändra mig till hejsan ock misslyckades totalt... That's life! Hur det nu gick så är denna jobbarhelgen över, tack! :)
 
Har precis diskat från min frukost ock sedan har jag hunnit käkat ett 20-tal plättar! Ock nu inväntar jag min syster så vi kan ringa min bror :) Måste tipsa er om Lime- & hallonvatten. Sjukt gott, speciellt om man får ett hallon i gapet :) :) Nu är det soffhäng resten av kvällen. Ser fram emot solsidan ock att få koka upp en flaska glögg med chokladsmak :) Jag njuter!
 
Btw, har ni lyssnar på DANIEL ADAMS-RAYs nya album INNAN VI SUDDAS UT! Jag menar, hur braaaa!!!? :D Ock så måste jag erkänna att jag längtar efter morgondagen :) Ledig så att säga, så jag har planerat in en tur till skövde med Therese. Sedan drar ju även paradise hotel sverige igång klockan 22, ooooooh yeah vad kul!
 
 
 
ooohwow vad suddig denna bilden var dåååe ;o
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0