8 MAJ

 
 
God morgon!
 
Igår när jag kom hem från jobbet vid halv sju, så kände jag doften av grill, så spontant drog jag fram grillen, fixade sällskapet ock hängde ute i trädgården hela kvällen i solnedgången med en flaska vin! Kunde sitta i linne ända till klockan 21, det är då man kan kalla det sommar, sommaren är här! Ock när det tog sig i grillen så luktade det ännu mera sommar! Fina känslor ock ett perfekt avslut på en 10-timmars arbetsdag!

Nu har jag precis käkat frukost, så jag o mamma ska gå ock plocka fram utemöblerna :) Sedan ska det ju bli regn i eftermiddag.... Men jag jobbar ju, börjar klockan 17, så för mig gör det inget :) Men nu ska jag ta hand om min fritid ock försöka få lite saker gjorda.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0