SHOPPING

 
 
Men tjaaaa! Idag är första dagen på... Vet fan inte ens när det hände sist, jag har varjefall inte käkat den minsta godisbit idag, ingen kaka heller, som annars brukar bli min plan B! Anledningen är så pass enkelt att jag faktiskt inte haft pengar... Men idag kom lönen ock den är så gott som borta! pffft, som ett vindkast bara svep den in o ut lika fort! Men jag sparar alltid pengar till mitt godisberoende.. HAHA

Har ägnat dagen åt att betala massa fakturor, inväntar bara två till, internet ock MIO... Hur kul kan det vara med alla dessa måste-räkningar...Inte så vidare värst smakligt, så imellanåt tycker jag att man ska "införskaffa sig andra räkningar".. Låter ju helt sjukt när jag lägger upp det så! Det jag menar är att jag tycker att man ska utgå från vad man är för person ock vad man gillar att lägga pengarna på. Jag gläds något galet åt shopping, så igår hämtade jag ut två paket när jag gick hem från jobbet. Ni ser nedanför vad som behölls. This is my Life, my Friend.
 
 
Som en känd bloggares banner lyder, I like my money right were I can see it, hanging in my closet !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nepp, om jag skulle lyfta detta feta arsle ock lägga in baguetter i ugnen, för idag blir det en räkor-, baguetter- ock vin-flödningskväll :) #smackthat
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0