Lite av dagens shopping

 
 
 
 
Oj vilken dålig kvalitét, tog instagram-bilden ... Den får sin rätt!
 
Blev en hel del idag, sedan köpte jag på mig ett par copy av mina sneakers-klackar. Har varit så jäääävla nöjd med dem, använt dem både till vardags ock fest, ock jag tänkte helt enkelt att om jag fortsätter så, kanske de räknar ner sina dagar, så jag köpte ett par likadana till :) Vissa tänker kanske idiot om mig nu, men jag har vissa gånger gjort det misstaget att jag till exempelt har köpt en fin bikini som varit en favorit ock när sommaren är över ock man kanske har en utlandsresa bokad, japp, då är bikinin helt förstörd, så jag tänker inte göra det misstaget igen. Så aah, jag är en smart idiot isåfall, nu har jag ett par till vardagen ock ett par till festerna (y) Ett par kan förstöras, men jag har ändå ett vinnande koncept :)
Sedan blev det smink, hårfärg, en jeansjacka som kommer upp imorn ock lite annat smått o gott :)
Favoriterna helt klart!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0