I wanna stand with you against the odds

 
 
 
Fina valborgskaoz :D
 
Haha, jag är så himla knäpp, trodde det var igår man skulle ha kul o inte tisdags, så min valborg låg i lä eftersom jag ändå skulle jobba på kvällen. Men så i tisdags när jag kom hem från jobbet vid 18.30, lagom sliten efter att ha jobbat i tio timmar, så fick jag ett samtal av min syster som frågade vad jag skulle göra, ock det var först då som jag fattade att det var på tisdagen som man skulle roa sig ock inte igår... Så soffläget kändes välkomnande ett litet tag, men efter några avslutade samtal, men martina o therese, så fick jag feeling... IGEN! Jag o Therese bestämde oss för att köra en spontanutgång i tisdags som i lördags, ock fan att det ska bli så jävla lyckat jämt, älskart! Så vid halv nio i tisdags kväll kom Therese hit ock som två vilda höns sprang vi omkring, mellan make-up, Music and wine...(& Tequila i mängder) En ock en halv timma hade vi på oss att starta motorerna, innan vi skulle på tåget vid 22.12, ock så vi gjorde! Denna gången blev det tequila för halva slanten, så goooooott! Bestämde oss för fyror men fick sexor i baren, grym bartender med andra ord..Vi våldtog alltså bogrens för fulla muggar med ett motto "Inga killar, vi ska hem tillsammans". Dåligt motto ock inget vi höll fast vid, haha, men kanske är det de som gör allting så braaaa, att det som händer på festen det händer. Man får bara sluta tänka, ha kul o leva livet! En smäll på käften fick jag med... Jävlar som går på mig hela tiden.... Men det gick braaa, ingen blåtira eller något, bara en snärt för stunden...
 
Finns inte ord för detta nöjje för mig, det är fan tillfredsställande! Jag har ett sjukt galet partyhumör som alltid finns här! Hur som helst, kvällen blev minst lika bra som i lördags. Det är svårtoppade kvällar vi lägger upp just nu! Ett litet "carpe diem" på det! Var hemma vid 03.30 ock tuppade av vid 05.00 ock vaknade i vanlig ordning klockan 08.00! Men tack o lov att jag gjorde det, annars hade min onsdag varit som bortblåst eftersom jag skull börja jobba klockan 15.00 !
 
Så igår när jag kom hem från jobbet så blev det lite Coca-cola ock lite godis, ock därefter blev jag liggandes i soffan .. :) Idag är det städning från tisdagens förfest som gäller :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0