Höj upp volymen så högt att det blir äckligt

 
 
 
 
 
God morgon världen, här kommer jag :)
 
Helt plötsligt var det söndag ock denna jobbarhelgen lider mot sista arbetspasset :) Känns så sjukt skönt att det är söndag idag igen ock att man vet att man är ledig till helgen! Då ska jag festaaaaa :) Älskar söndagar när man kör sin jobbarhelg!
 
Hur som helst, igår efter jobbet så stressade jag hem ock fixade ordning mig på en halvtimma, ock drog sedan till Moholm o mötte upp Hanna, Marie ock Lovisa :) Satt en stund ock pratade ock drog sedan till Olstorps-premiären :) Skulle igentligen inte följt med, men eftersom vädret levererade så fick jag feeling, som vanligt, hahah! Men det blev nyktert för min del, eftersom jag jobbat till 22.15, så kände att det inte var någon idé att supa till därefter. Men det blev ju smidigt med att jag kunde köra både dit o hem, slippa åka buss, för det kan ju vara det tråkigaste som finns.. ! Hade varjefall sjukt kul igår, vilket är det viktigaste, även om jag var nykter! Det gäller bara att släppa loss o skita i vad alla andra ska tycka o tänka! Alla andra är ju fulla så de bryr sig ju ändå inte :) Så får tacka Lovisa, Hanna ock Marie för en riktigt rolig tjejkväll, ock lite killar :) hahah
 
"tankar är mitt enda hinder!"
 
 
 
Nu längtar jag efter partyhelgen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0