9 MAJ

 
 
Att börja med att Norlie & KKV kommer till olstorp i sommar är ju helt crazyyy!
 
Hade en jävla mardröm inatt, inte en sådan där skräckdröm utan en personlig som oftast är värre.. Allt handlade om tåg ock Norlie & KKV... Jag som trodde jag började lära mig att åka tåg, men efter denna drömmen blir jag osäker ock börjar tvivla på min kunskaper som tågresenär ändåå.... Åkte tåg i flera timmar men kom aldrig av på rätt plats, där även min favvo-rap-duo skulle uppträda.. Jag grät i mängder ock mådde allmänt jävla piss! Kändes sjukt jobbigt att bara uppleva tanken av att jag kanske skulle missa dem trots att de var så nära...
Att jag somnade med smink igår gör mig inte vackrare när jag grät i sömnen, blev nästan rädd för mig själv när jag tog en titt i spegeln imorse, tänkte "jävla monster" en sekund tills jag insåg att det var ingen annan än jag själv som faktiskt såg ut sådär..
 
Jaja, sista jobbpasset innan helg, känns sjukt jävla gött! Har inget på agendan mer än att alkohol ska förtäras i dagarna!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0