2 MAJ

 
 
jaa, den här dagen gick ju fan fortare än tåget på torsö...Så är det med ledig dagar! Jag har varjefall äntligen deklarerat, vilket var sista dagen.. Sedan har jag städat bort tisdagens fest, men måste dock bort till skräpstationen med alla glasflaskor ock burkar o skit, som just nu bara står i påsar. Var ju tusan där i söndags också, efter lördagens fest, men så är det när party-kvällarna bara rullar in :D Klagar inte!
 
Hade lite vinprovning förut, gratis var det också ;) Så himla roligt! Ock nu har jag precis unnat mig lite lyx i form av en hemmagjord skagen-baguette, som smakade gaaaaaalet braaa! Även ett glas vin till det :) o kvällen är fortfarande ung (y)
 
Idag blir det inte mycket mer nu än att rulla igång ett film-maraton ock inta soffläge...
Som om jag vore utslagen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0