25 MARS

 
Tjennnnna! Då var denna jobbarhelgen över, ock det känns underbart. Ska bara kämpa på måndag till fredag nu utan godis.. Att den chipspåsen som ligger framför mig lockar, det är inget att lägga i graven. Men jag är inspirerad att undvika den ändå, tack o lov!
 
Eftersom att jag missade mitt kvällspass i fredags, så kände jag att jag ville ta igen de timmarna, så i lördags så jobbade jag 7-13.15 ock sedan 16-22.15, så jag var så sjukt trött igår, men jag tog mig igenom mitt arbetspass ändåå. Ock nu går vi in på ny vecka, påskveckan med jobb tisdag, onsdag ock torsdag bara :) Har ingenting planerat över påsk, mer än att jag ska beta av Belindas 35-års kalas på långfredagen :) Sedan hoppas jag på att vi ska kunna fira påskafton med buller o brak :) Om några är tillgängliga vill säga :)  haha ^^
 
Ska pallra mig ut i bygden ock handla lite nu bland annat, sedan ska jag se om jag kan hitta någon liten present till moster:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0