Tack solen, du ger min energi

 
 
Min vecka annars, den har varit bra trots allt..!
Har hållt alla mina punkter på min veckolista, utom just godiset... Men det är så typiskt att när jag väl bestämmer mig för att inte käka godis ock det går så bra tills man kommer till jobbet, jaa då är det kampanj på lösgodiset... Aaah... Måndagen klarade jag, men sen när jag kom på tisdagen... Då även våran godistjej kommer ock fyller på lösgodis, ock man står i kassan precis bredvid henne ock känner doften av färsk godis, jaa, den känslan är oundviklig, ock helt jävla fucking underbar, sedan att jag har blivit bra kompis med henne leder till att hon bjuder mig på en påse som hon har plockat ihop med lite godis i som jag får ha vid kassan.... Jaa, jag kunde inte låta bli! Kändes som att alla ville att jag skulle käka godis denna veckan, alla utom jag själv... Så jag löd er, hahah =)
 
 
Men jag har gjort 20 utfallssteg varjedag, vilket inte händer allt för ofta, så det kanske inte gjorde så jättemycket att jag unnande mig godis varje dag ;) ... Men kommande vecka börjar jag på riktigt med även kosten! I alla fall så ska jag göra mitt bästa. Jag tror inte man kan bara gå från en vardag till en annan, utan för mig kommer det ta lite tid. Måste säga att jag tycker att jag skött mina måltider väldigt bra ändå. Har verkligen fått en energikick till att börja dagen med en bra frukost innehållande minst en frukt :) Nu går vi mot bra tider, eller hur!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0