jag vill se din svett

 
 
Ooj, detta kommer bli en bra dag!:) När jag fick veta att Mathilda är ledig nästa helg precis som jag fick jag en näve kick energi, ock jag slipper slakta mig själv genom dagens uppgifter. Det låter väl braaaaa!
Har redan slipat alla köksluckor, så ska såfort all slipdamm sjunkit ner till golvet gå ner ock måla första vändan på luckorna :)
 
Så just nu har jag genomgått ett pass innehållande 20 utfallssteg, vilket jag tyvärr inte borde skryta med eftersom jag redan sabbat min vecka som skulle vara utan godis.... Men ska försöka hålla resten på min lista :) Idag är även en dag då jag tänker städa av hela lägenheten, så jag ger er en låt som ger mig galet mycket energi just nu :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0