it's time to grow up...

 
Hade en väldigt skön söndag igår, fick sådär lagom mycket gjort :) Så nu är en fjärdedel av köksluckorna klara! Ska försöka ta tag i det när jag är ledig på onsdag ock torsdag igen! Det dummaste jag kanske gjorde igår var väl att slita ut diskmaskinen, eftersom att jag inte behöver den. Diskar mer än gärna, så jag vet att det blir rent!
Men det betyder att jag nu måste försöka hitta någon typ av plugg eller något tätande eftersom att den ena slangen går ihop med slasken ner i avloppen, så nu är det alltså uppe där slangen till diskmaskinen satt, vilket på så vis betyder att jag inte kan spola i köket eftersom det då kommer rinna ut på golvet.. Fan att jag skulle göra det igår, nu när Göran är borta hela veckan ock jobbar ock kommer hem först på fredag... Jag har idag diskat inne på toaletten.... Känns sådär, ock ett jävla spring det blir det fram ock tillbaka mellan toaletten ock diskstället.... AHHH jag blir så trött på mig själv, #tänkdigförnästagång!
 
Okeey, hur som helst, nu är det såhär att jag tänker utmana mig själv ock denna vecka ska jag börja på nytt ock jag räknar med att klara det! Har skrivit en veckolista till mig själv som jag ska försöka följa från topp till bott! Återkommer på fredag med resultatet :) Så varje måndag tänker jag skriva ner vad jag vill åstadkomma den veckan.
Såhär ser den ut dåva för vecka 10 :)
 
- Sy mina mjukisbyxor!
- Inget godisätande på veckodagarna!
- Slipa köksluckor!
- Måla köksluckor!
- Städa ock hålla ordning efter mig!
- Leva hälsosamt!
 
Haha fjantigt va, men tror detta är enda sättet, ock nu när min syster börjat träna som tusan, som är minst hälften så liten som mig, så kan det vara dags för mig att varjefall försöka äta bättre (Undvika godis på veckorna med andra ord) Att börja med en bra frukost, får en att vilja fortsätta dagen på samma vis!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0