Fight for the fuck ups

 
 
Har slitit hela dagen, verkligen :) Har sprungit mellan källaren ock lägenheten till o från ända sen imorse :) Jag har städat i tv-rummet, i matsalsrummet, i köket, i hallen ock jag har börjat i mitt sovrum, men har lite kläder till att hänga upp. Men det ska jag ta ikväll har jag lovat mig själv. Sedan har jag även slipat alla köksluckor ock målat hälften av dem, vilket känns så himla skönt. Kommer bli klar imorn med alla luckor :) Sedan är det ju bara lådorna kvar.... Vilket ställer till det lite, eftersom jag då måste plocka ur allting ur lådorna innan jag kan börja slipa ock sedan måla dem... Hmmm !!! Men att luckorna kommer bli klara imorn känns som en bra bit på vägen!
 
Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe ock min godispåse... Inväntar Mia på Grötö som börjar klockan nio.
Annars så kunde väl dagen slutat lite bättre än vad den gjorde! Sanningen svider! #rest#in#peace...
 
 
Btw, hann med 20 utfallssteg också!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0