always be there ..


Tjaaaa! Idag var det äntligen min tur, efter att ha försökt två gånger tidigare, så kan jag köra på ordspråket tredje gången gillt! Har ju skrivit de senaste gångerna när jag åkt till Skövde, varannan fredag, att jag ska uträtta lite ärenden... Ville inte säga vad eftersom att oturen oftast är med ock även var med de gångerna ock alltså inte fick mina planer att gå i lås... Men idag kan man säga att jag har märkt gäddhänget bland annat.... 4 tatueringar rikare, med andra ord! Galet lycklig var jag när jag fick göra dem! Ock tack för fint sällskap av Mathilda ock Marie, som satt ock väntade en hel timma på att jag skulle bli klar!
That's what friends are for..!
Bild kommer när jag får ta bort plasten :)
 
 
Måste bara avsluta detta inlägg med,
Som min allra första tatuering lyder, som jag gjorde för typ en ock ett halvt år sedan!
 
LET'S ENJOY LIFE
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0