22 MARS

 
 
 
 
 
Har precis kommit hem från farmors begravning... Alltid lika jobbigt! 
 
Varje gång jag får chansen att försöka lära mig min släkt, så blir jag alltid lika förvirrad... Förstår inte på vilket sätt den hänger ihop om man går tillbaka i tiden... Om jag bara säger att en av mina släktningar är både min morbror ock min kusin... Så kan ni se om ni kan få ihop det, för när jag börjar så blir listan lång med många namn ock min kunskap sviker.. Fick idag reda på att jag det finns fyra namn, Kenny, Tommy, Jimmy ock Jerry, som jag aldrig träffat ock som jag är släkt med.. De är farmors brors barn... Kanske vet de vem jag är eftersom jag sitter i Törebodas centrum, men jag har ingen aning... Vilket jag tyvärr tycker är väldigt synd... Det är något jag vill att min släkt ska hålla hårt vid, det sociala ock hålla kvar vid de nära!
 
Kom att tänka på en sak när namnet Kenny kom in i meningarna...
Minns när vi var i Turkiet för typ ett ock ett halvt år sedan ock en av mina kompisar träffade en kille som hette Kenny ock tyckte det namnet var konstigt ock annorlunda.. Jag tycker då inte det, har alltid tyckt att det namnet varit ballt ock eftersom min morbror-kusin heter det, så är det inget konstigt för mig eftersom jag är uppväxt med det namnet, ock idag har jag fått reda på att jag har en till släkting som heter Kenny som jag skrev över. Har för mig att han var med ock hjälpte farmor att flytta från Moholm till Töreboda för extremt många år sedan, var dock så liten så jag har ingen aning om vem han är idag. Vad jag vill komma till är att jag alltså har två släktingar med namnet Kenny.... smack that liksom ;) haha
 
 
Nu ska jag käka min extremt goda köttfärssås...
Eller också drar jag till grannen... Kinarestaurangen ^^ check!
 
 
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0