YOLO

 
 
Jag skojjar inte när jag säger världens finaste midsommar!
Kunde inte fått mig en bättre helg. I fredags var det fest här hemma, det började prydligt med midsommarmat ock jordgubbstårtor, ock ju fortare klockan rullade, ju mer folk hittade hit ock desto galnare blev det! Hellyckad kväll som avslutades vid halv fem på morgonen :)
 
På midsommardagen så vaknade jag, Therese ock Martina upp alla tre i min säng, efter bara ett få antal timmars sömn, tre timmar för att vara exakt. Vi började med frukost ock därefter lite soffhäng ock sedan var det dags att fixa ordning sig igen. Vid fyra så for vi ut mot halna där persson hade förberett platser för säkert 100 pers! Riktigt kul kväll ock när klockan passerade halv elva, så tog vi oss till olstorp ock dansade natten lång. När alla hade lämnat olstorp med bussar, bilar, limos ock allt vad det var, så stod jag kvar själv med två kompisar. Gav bort min plats hem för att jag inte kunde lämna mina kompisar kvar där utan att veta om de skulle ta sig hem eller inte. Jag ville veta att de kom hem säkert. Så vi slirade runt på parkeringen ock träffade lite sköna folk som skulle bo där över natten i sina hippie-bussar. Varjefall ibland är det bra att vara konsum-maliin då kontakter tar dig hem. När Leif-Åkes buss hade kört hem alla, så åkte han tillbaka till olstorp ock hämtade oss tre kvarlämnade. Så himla snällt!
 
Så känslan av att vi kom, vi såg, vi segrade! Shockar upp Martina o Therese när vi tre knackar på dörren... Jaa en jävligt händelserik kväll! Jag skulle gjort likadant alla gånger, att offra mig själv för en vän! Det är så jag bygger min framtid. Hur som, denna afton trängdes vi fyra stycken i min säng. Så att jag bara sov två timmar denna natten har sina anledningar...
 
Så var det söndag ock jag var ganska död efter fem timmars sömn på två nätter. Men sedan på eftermiddagen så pratade jag med mark ock vi bestämde oss att förtära alkohol även denna kvällen. Så runt nio eller strax efter så kom Christopher ock Mark hit ock vi kallar det återställare... Sedan ringde jag Therese ock sa att hon skulle åka hit efter jobbet, ock så hon gjorde. Sedan kom även Sanna hit :) Det blev en riktigt sköööön söndag, kanske bästa på detta året. Ock att vakna på måndagen var svettigt, alkoholen hade övertagit min kropp hela helgen, ock nu är det nya tag, semester ock hela köret som gäller!  Kan spinna vidare ett bra tag på denna storyn, men inser att ni snart zappar vidare... Måndagen gick ock vid halv nio så körde jag hem grabbarna :) Mycket bra avslut på en mycket bra helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0