GRATTIS TILL LINE!

 
Idag fyller vår skööna vän LINE STIEN 22 bast! Ock att hon kommer hem om sisådär en två månader, det kan man kalla lycka! För fanny banny vad jag saknar den tjejen! Så STORT GRATTIS till dig! Dina 2 år i USA lider mot sitt slut, baaaam känner jag lite där dååe :)
 
 
 
Annars då ? jo, Ibland vill man ju bara spola tillbaka tiden ock göra om o göra rätt... Så känner jag lite nu, ock den känslan är fan inte braa :(! Men tyvärr så kan jag inte återgöra... Får ligga här med ånger i ryggraden istället...
 
Om min helg då, så var den riktigt fin, orkar inte gå in på detaljer eftersom jag festade galet både fredag ock lördag (y) Gjorde dock ett snedsteg båda dagarna, men man kan ju inte vara perfekt! Nu har jag lärt mig en till läxa i livet... Förövrigt så hade jag sjukt kul med fint sällskap! :)
 
Ny vecka ock nya tag känner jag lite nu.. Började denna dagen med att försova mig, damn o börja jobba på morgonen, det är jag fan inte braa på.. Men jag kom dit en kvart försent bara, så det gjorde inte alltför mycket!
Nu ska jag försöka fokusera på denna veckan. Ledig onsdag ock torsdag nu ock jobbar sedan fredag, lördag ock söndag! Bra schema ändåå!
 
Sängen, kaffe ock lite candycrush är det jag planerar för denna afton :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: swedish princess

Maliin min fin fina vän!!
Synd att jag inte kunde fira med er <3
Love you baby!
Vi ses om 40 dagar, sick!! <3

2013-07-03 @ 05:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0