Fast i hjulet

 
 
Helgerna bara springer iväg, jag hinner knappt städa efter den ena helgen innan nästa anländer, så nu städar jag för två helger sedan med andra ord :) Midsommar rullar in i mig, ock känslorna om en fin midsommar finns här :)
 
 
Denna helgen var det jobb på schemat, men en kan alltid roa sig efter, time does'nt matter ! Så i lördags efter jobbet vid 22.30 så drog jag till Kjellberg där det stod till med förfest, fest ock efterfest på en o samma plats, ock tillslut när vi såg vad klockan var så tog vi våra cyklar ock åkte hem till mig, snackade en del, åt dumle ock drack citronvatten. Klockan passerade 04.30, ock vi intog sängarna :) När jag, Therese ock Sara vaknade på söndagen som vi även gick o la oss på, så var det för min del bara att sminka mig, sedan drog vi ock hämtade var sin pizza ock därefter så var kvällen på coop min igen. Alltså skööööna kommentarer gör fan allt!
 
Kan inte fatta att jag ska kunna ha hand om frukten när Mattias går på semester, det känns riktigt svårt ock jag har inte haft tid att vara med någon gång när han får frukt på måndag, onsdag ock fredagar... Men idag när jag insåg att jag bara har tre jobbardagar kvar innan jag har fyra veckors ledigt, så slog det mig att jag bara måste  bort o kolla läget, så en timma spenderades där imorse. Hoppas det räcker till för att jag ska fixa fyra veckor med fruktleveranser, utan att någon annan som kan det är där... Puuuuuh kommer nog få ta en hel del skit, när frukten går från perfekt till underbart underläge... FOKUS ! Aja, det ska bli kul ändåå :)
 
 
Sedan drog jag till Skövde ock haffa en ny mobil, SAMSUNG GALAXY S4, OHJAA!
 
 
 
 
 
Fick även med mig det på min checklista: Mixer/Blender, Mascara, Foundation, Ögonskugga, BUS ock Sunoil :) Mycket fin dag med andra ord ! MIna promenadskor låg även i bredlådan idag, ock de satt där de skulle (y) Nu ska jag ta tag i städningen igen! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0