5 JUNI

 
 
Heeeej :) Glad tjej här, snart ledig helg :D Den börjar falla på plats, ock att Sara äntligen är hemma gör det så mycket bättre! Ska bli galet kul att träffa henne på lördag :) Men om jag nu ska dra näven ut brödrosten, så är det snart jag som måste fixa ordning detta ansikte med lite smink för en kväll på coop!
 
Annars då, joo ibland blir jag så less på mig själv, när jag inte tänker innan jag öppnar munnen! Saken är att det låter rätt till en början, men jag använder alltid fel ord ock med eftertanke så låter allt så himla fel, även om det faktiskt är rätt, men man ska ju säga dessa saker till rätt människor som vet ens talesätt...
Igår sa jag till en kund som köpte en förpackning med blöjjor "Hoppas att blöjjan suger bra".. Ock det som gjorde att jag sa något så olämpligt mitt i en matbutik var att hon inte skulle sätta detta paket på ett barn utan faktiskt lägga i en båt för att suga upp vatten från golvet, så därför så lät det bra.... Till en början varjefall! Men hennes reaktion ock pinsamma tystnad fick mig förstå att hon skulle bryta ut i skratt, så jag tog skrattet för ock avslutade med; eller jaa..... öhm ah. Ha en bra dag liksom
 
 
 
Åååh älskar denna låten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0